Wacht niet tot de storm overgaat, maar leer dansen in de regen. Een sterk aanpassingsvermogen in een veranderende markt is key, maar wel met behoud van je kernwaarden.
Wil dit zeggen dat we het roer volledig moeten omgooien? Nee, hoor. Zonder twijfel houden de vaste criteria zoals kwaliteit, vertrouwen en service meer dan ooit stand. Dat is wat echt vakmanschap definieert. Cocoonen komt helemaal terug, mensen willen opnieuw investeren in hun interieur. En daarvoor zijn ze op zoek naar die ene partner die hen dit totaalpakket kan aanbieden. De vakman die dit garandeert, zit gebeiteld voor de toekomst. Maar hoe leg je als ondernemer de lat even hoog met alle uitdagingen die je voorgeschoteld krijgt?
Hier kunnen doordachte partnerships een hoofdrol spelen: samen sterker, samen beter.
Door de krachten te bundelen bied je elkaar een meerwaarde op elk niveau. Daarom spreken we bij Brio niet van leden, maar van partners. Zo creëren we een diepgaand engagement tussen zelfstandige ondernemingen, leveranciers en klanten. Het recept? De combinatie van de kennis van de vakman met de kracht van een keten. Door nationale ondersteuning stellen we zelfstandigen in staat zich te focussen op hun corebusiness, maar elke ondernemer blijft baas in eigen huis. We bieden een totale overheadservice voor elke specialisatie: keukens, badkamers en totaalinterieur. Een bijkomend voordeel is dat onze partners mee de vruchten plukken van ons voorraadplatform E.C.K. en de overkoepelende Connect+ Group, waar Exellent, Selexion, Expert en zo meer deel van uitmaken.
Om de kracht van het anker te voelen, moet men de storm trotseren. Ons netwerk leeft. Samen blijven we op zoek naar vernieuwende oplossingen die we als groep sneller en met meer daadkracht kunnen verwezenlijken. Onze interieurspecialisten verkopen beleving, dromen, emotie. Dat is moeilijk online – maar gelukkig ook de troef van onze vakmannen, hoewel vandaag geen evidentie. Onze interieurspecialisten waren vanaf de start een schoolvoorbeeld van coronaproof interieurshoppen, aangezien er altijd al op afspraak werd gewerkt. Samen met Nelectra ijverden we dan ook voor een vervroegde heropening. Daarnaast hielden we onze partners à la minute op de hoogte van de laatste nieuwe richtlijnen voor onze sector, waar onze vakmannen meteen op inspeelden.
Maatwerk werd altijd al sterk gewaardeerd, maar staat vandaag weer helemaal in de belangstelling. De toekomst ligt hier in de totaalaanpak met één aanspreekpunt voor alles: onestopshopping. Hiervoor kan je bouwen op onze vakmannen: zij worden de trekpleister in de vernieuwde customer journey. The future is ours!