Platform over design en techniek in de keukenbranche
Nieuwe vestiging voor toonaangevende keten uit Duitse keukenretailmarkt

Nieuwe vestiging voor toonaangevende keten uit Duitse keukenretailmarkt

Je verandert niet om de haverklap van keuken. De investering die daarmee gepaard gaat, is immers niet te onderschatten. Het komt er dan ook op aan om met de juiste partner in zee te gaan. REDDY, het franchiseconcept van de MHK Group, staat voor hoogwaardige, functionele keukens tegen een betaalbare prijs. Deze toonaangevende keten uit de Duitse keukenretailmarkt opende recent een vierde Belgische vestiging. Naast Antwerpen, Lievegem en Veurne kunnen klanten nu ook terecht in Waregem. Voor 2020 staan nog een aantal nieuwe verkooppunten op de planning. 

REDDY, opgericht in 1994, heeft vandaag zowat tachtig vestigingen verspreid over Duitsland, Nederland, Spanje, Oostenrijk en recent ook België. “Het gaat om zelfstandige, professionele keukenzaken, die hoogwaardige, functionele keukens van toonaangevende Duitse fabrikanten aanbieden. Deze keukens worden gekenmerkt door een modern design in diverse stijlen, intelligente techniek en hoogkwalitatieve materialen. Ze staan één voor één voor de Duitse degelijkheid”, stelt Marta Sobolska van de MHK Group, de grootste inkooporganisatie op de Europese keukenmarkt. “We ondersteunen meer dan drieduizend keukenspecialisten en REDDY is ons franchiseconcept. Deskundige adviseurs werken samen met de klant de beste oplossing uit en dat direct tegen de scherpste nettoprijs Die klant profiteert immers mee van onze grote inkoopvolumes.”

In een speciale blok werden verschillende accessoires, zoals de werkbladen en de deurpanelen, ondergebracht.

REDDY Waregem

REDDY heeft al heel wat filialen in Duitsland en Nederland en richt zich nu ook op de Belgische markt. Na de start in Antwerpen, Lievegem en Veurne opende de firma nu ook een vestiging op de druk bezochte Europoint-site in Waregem. Achter een glazen gevel schuilt een ruime, open showroom met een industriële look, waar de verschillende keukenstijlen in afgelijnde blokken volledig tot hun recht komen. Terwijl de ouders nog even napraten in de lounge, kunnen de kinderen zich uitleven in de kinderhoek. 

“Zaakvoerders Anne Hameleers en Bob Kooyman bundelen hun competenties. Zij runde in het verleden jarenlang een eigen zaak, terwijl hij al meer dan 30 jaar ervaring heeft als keukenplaatser. Zo kunnen ze de klanten van a tot z ondersteunen: van advies en verkoop, over opmeting, tot levering en plaatsing”, gaat Sobolska verder. “We streven naar tevreden klanten, die zich goed voelen in hun keuken. Want mond-tot-mond reclame is nog altijd één van de krachtigste vormen  van reclame.” 

 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kunnen we je helpen met zoeken?