Platform over design en techniek in de keukenbranche
Groei van twee naar vier accountmanagers
De vier accountmanagers: Mark Winkels, Angélique Boelhouwers, Stephanie Dierx en Jelle Janssen.

Groei van twee naar vier accountmanagers

Goed nieuws vanuit de inspiratiehuizen van Werkbladen Groothandel Nederland in Tiel en Veenendaal: het team accountmanagers voor de buitendienst wordt verdubbeld. Bij het ter perse gaan van deze editie zijn de twee nieuwe collega’s intussen een maand in dienst en ‘al lekker ingewerkt’. Rob van den Brink en Elout Koning zijn blij dat er een nieuwe basis is om de verdere groei-ambities van het bedrijf vorm te geven. “We zien de uitbreiding als een verbetering van de service die we graag aan onze klanten willen bieden.”

En daar heeft het tweetal niets te veel mee gezegd. “De vier accountmanagers zijn inspirerende sparringpartners – misschien zelfs bondgenoten – van onze klanten. Natuurlijk zijn ze er voor de verkoop, maar ze gaan vooral in gesprek om zo goed mogelijk te adviseren. Ze willen vragen beantwoorden én als ze een vraag niet kunnen beantwoorden, dan weten ze – binnen of buiten de organisatie – waar ze de juiste antwoorden kunnen vinden. Natuurlijk hebben ze veel materiaalkennis, ze kennen de markt. De nieuwe collega’s zijn bovendien uit de branche afkomstig: ze weten waar ze het over hebben.”

Over Werkbladen Groothandel
Werkbladengroothandel.nl levert het grootste assortiment luxe werkbladen van gerenommeerde merken zoals bijvoorbeeld Marazzi, Fentistone, Dekton, Caesarstone, Diresco en Silestone. De groothandel levert uitsluitend aan bedrijven. Er wordt gewerkt met een kernassortiment: in deze voorraad zijn de populaire kleuren van alle merken opgenomen. Daarnaast kan Werkbladengroothandel.nl ook alle andere kleuren leveren.
In Veenendaal en Tiel zijn de Inspiratiehuizen gevestigd.

Extra meekijken

Dat daarbij een goede samenwerking met de technisch kundige medewerkers van de binnendienst een must is, is logisch. “Door de optelsom van ambitie, expertise én passie voor het vak, slagen we er letterlijk in om toegevoegde waarde te leveren. Zo maakten we kort geleden mee dat een klant per ongeluk een uitsparing op de tekening was vergeten. Nu ja, dat kan gebeuren: waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Geen probleem. Maar, doordat wij met z’n allen een kritische blik hebben, en ook de bereidheid hebben om even extra mee te kijken, kwamen we er op tijd achter. Laatst was er ook een klant die – waarschijnlijk door de drukte van alledag – was vergeten één van de kasten te tellen waardoor hij
60 centimeter tekort zou komen bij het bestellen van de werkbladen. Ook dat ontdekten we gelukkig op tijd. In dit geval scheelde dit de klant veel geld. Zo proberen we iedereen proactief te helpen. Dat kan door
ons vakmanschap.”

Elout en Rob beschouwen de uitbreiding van het team als een impuls voor nóg meer klantgerichtheid. “Dit is in de huidige onrustige tijden geen overbodige luxe”, zegt Elout. “Want, eerlijk is eerlijk: we zien in z’n algemeenheid wel een zekere stagnatie in de markt. Juist daarom is het van groot belang dat we goed contact onderhouden met klanten en dat we ‘paraat’ zijn als vragen op ons worden afgevuurd. Bovendien heeft elk project z’n eigen unieke kenmerken: door het aantal contactmomenten met de markt te vergroten, kunnen we voor klanten meer maatwerk creëren.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.