Platform over design en techniek in de keukenbranche
Nieuws

Häfele introduceert Service+: meer gemak in drukke tijden

Service-plus-header-1024×768

13 december 2022 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Häfele – dé specialist voor meubel- en bouwbeslag en meubelverlichting – introduceert een unieke vorm van dienstverlening: Service+. Daarmee zet Häfele een belangrijke extra stap om het professionals in de interieurbouw zo makkelijk mogelijk te maken.

Technische ontwikkelingen gaan snel, klanten wensen steeds meer, de orderportefeuilles zijn overvol en vakkundig personeel is schaars. Het is in de huidige tijd dan ook een enorme uitdaging om op tijd, foutloos werk af te kunnen leveren. Dát is exact de reden dat Häfele Service+ ontwikkeld heeft.

Tijdens de Houtpro+ beurs is Service+ uitgebreid aan de professionals uitgelegd. En de reacties waren zeer positief! Service+ biedt professionals tijdens hun gehele proces – van het ontwerpen, plannen en bestellen tot en met het monteren – vakkundige ondersteuning en extra services. Deze extra services maken het makkelijker om zo efficiënt mogelijk te werken – zowel qua tijd als kosten – en tegelijkertijd toch een hoge kwaliteit te leveren.   

Producent, leverancier, partner én teamlid 

Service+ is de ideale vorm van werk uitbesteden. Häfele wil voor de interieurbouwer niet alleen producent en leverancier zijn, maar wil in alle fases meedenken en kan zelfs taken van de interieurbouwer overnemen om gezamenlijk het beste eindresultaat te behalen. Met Service+ is Häfele dus tegelijk partner én teamlid. Het servicepakket is onderverdeeld in vier categorieën:

  • Service+ Op-Maat;, daarmee kan je diverse – vaak tijdrovende producten zoals lades of meubelverlichting – exact op maat bestellen. Zelfs al vanaf 1 stuk! Bestellen, uitpakken en installeren maar.
  • Service+ Expertise bestaat o.a. uit trainingen in de Häfele Showrooms of op eigen klantlocaties én uit vakkundig advies, bijvoorbeeld door het raadplegen van een van de Lighting Consultants voor advies over het toepassen van meubelverlichting. Het is dé manier om de vakkennis van Häfele klanten te vergroten.
  • Met Service+ Planning kan een ontwerp in een handomdraai worden omgezet naar een werktekening (ook in CAD of CAM). Bovendien krijgt de professional vele handige tools aangeboden, om snel en foutloos te bestellen. Of maak gebruik van de Lichtplan Service waarbij aan de hand van een schets, een persoonlijk lichtplan door Häfele wordt gemaakt.
  • Met Service+ Support; met Service+ Support kunnen Häfele klanten rekenen op allerlei praktische support tijdens én na de installatie. Denk aan technische ondersteuning bij de montage en de Dialock installatieservice. En 24/7 eenvoudig online toegang tot alle ordergegevens. Makkelijker kan niet!
Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Freddy Fierens

Projectmanager

Uw organisatie promoten via het Keukenbouw netwerk? Ik help u graag verder.

0%

    Stuur ons een bericht