Platform over design en techniek in de keukenbranche
REDDY Küchen begint de tweede helft van het jaar met de Powerdays, nieuwe ideeën en veel enthousiasme

REDDY Küchen begint de tweede helft van het jaar met de Powerdays, nieuwe ideeën en veel enthousiasme

De partners van REDDY Küchen gaan met veel kracht de tweede jaarhelft in. Als onderdeel van de Powerdays, die vorige week in Wenen plaatsvonden, presenteerde het MHK-franchisesysteem zijn ruim 130 gasten uit Duitsland, België en Nederland een reclamecampagne die de lopende jubileumsacties en het imago van het populaire franchisekeukenmerk verder zal versterken. “We gaan samenwerken met het grootste Nederlandse woningportaal www.funda.nl”, meldt marketing directeur Ivo Metz van REDDY Keukens. Met een bezoekersaantal van één miljoen per week heeft Funda niet alleen een groot bereik, maar spreekt met zijn content uit de woning- en woonsector ook precies de REDDY-doelgroep aan. “Dit stelt ons in staat om onze boodschappen over het kopen van een keuken bij REDDY bij precies die gebruikers te krijgen die er het meest in geïnteresseerd zijn. Dit betekent minder verspilling en een grotere relevantie. Bovendien maakt digitaal adverteren het mogelijk om de impact en het succes van campagnes nauwkeurig te volgen en analyseren. “Hierdoor kunnen we nauwkeuriger optimaliseren en campagnes effectiever plannen”, benadrukt Metz.

De nieuwe imagofilm, die werd gepresenteerd aan gasten in het MAK, het Museum voor Toegepaste Kunsten in Wenen, draagt ​​ook bij aan het imago van een modern, veelzijdig en onderhoudend merk, en kan ook door partners worden gebruikt in toekomstige communicatie – zowel op de website als op socialmedia-kanalen.

De REDDY Powerdays kenden een special moment tijdens het eren van langdurige partners. Als REDDY-partner vanaf het prille begin nam het team van onder andere REDDY Küchen Bad Homburg de 30-jarige onderscheiding in ontvangst. REDDY-directeur Frank Schütz bedankte de ondernemers voor hun inzet en benadrukte: “Dankzij jullie kan ons franchisesysteem nu terugkijken op drie decennia van groei en succes. Jullie geven REDDY Küchen niet alleen ter plaatse een gezicht. Door het partnerschap op basis van samenwerking met jullie is ons concept praktisch, markt- en klantgericht.”

In een stad als Wenen waren er naast de conferentie ook vele mogelijkheden om met collega’s uit Duitsland, België en Nederland te praten, nieuwe contacten te leggen, te proosten op dertig jaar gedeeld succes en volgens het jubileumsmotto “Wir sind REDDY!” met enthousiasme vooruit te kijken in de toekomst.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.