Platform over design en techniek in de keukenbranche
Stevige Zwitserse wortels
Het campagnebeeld voor de nieuwe Excellence Line, met focus op de vier ontwerpaspecten.

Stevige Zwitserse wortels

Een exclusieve nieuwe lijn inbouwtoestellen staat klaar voor wie apparaten wenst waarbij design en functionaliteit perfect op elkaar zijn afgestemd.

Sinds 1913 ontwikkelt en produceert V-ZUG in het hart van Zwitserland, in het kanton Zug, toestellen die het dagelijkse leven van ons allemaal makkelijker maken én die bovendien elke dag willen inspireren. Met een aanzienlijk assortiment hoogwaardige huishoudtoestellen onder de arm besloot het bedrijf in 2010 ook buiten de Zwitserse landsgrenzen te opereren. De Excellence Line, een compleet nieuwe toestelgeneratie, tilt de bak- en (combi-)stoomovens naar een revolutionair hoog niveau.

V-ZUG tilt met de Excellence Line bak- en (combi-)stoomovens naar een hoger niveau.

Nieuwe lijn met de bediening van de toekomst

Een minimalistisch design, een interactieve bediening en een perfect kook- en bakresultaat. De drie pijlers van de nieuwe Excellence Line, sinds 1 juni in Nederland beschikbaar, zijn zeer duidelijk. Meer zelfs, V-ZUG meldt dat met de toestellen van de comfortniveaus V2000, V4000 en V6000 niet alleen de ervaren chef-koks maar ook de hobbykoks in staat zijn om perfecte gerechten op tafel te toveren. De hoge gebruiksvriendelijkheid ondersteunt elke gebruiker en dankzij de revolutionaire CircleSlider in het midden van het grote aanraakscherm is ook de bediening snel en intuïtief. Een handgreep is al helemaal niet nodig. V-ZUG integreert immers de AutoDoor, de eerste deur die niet alleen automatisch opengaat maar ook automatisch sluit. Gaan we dieper in op de CircleSlider, dan stellen we vast dat simpelweg met de vinger over het perfect uitgefreesde glasoppervlak glijden volstaat om het toestel in te stellen. Op het grafisch kleurendisplay met hoge resolutie is heel snel duidelijk voor welke gerechten een bepaald programma het meest geschikt is. De CircleSlider geeft tijdens het kook- en bakproces aan hoe ver het programma gevorderd is. “De revolutionaire bediening tilt de gebruikerservaring naar een heel nieuw niveau, zoveel is zeker”, klinkt het trots bij de Zwitserse fabrikant.

“Een perfect verlichte ovenruimte, een zeer nauwkeurige driepuntskernthermometer en OptiLink zorgen voor dat tikkeltje extra beleving.”

De AutoDoor, de eerste deur die automatisch opengaat en ook automatisch weer sluit.

The magic lies in the details

De lancering van de nieuwe lijn en de introductie van het Zwitserse merk in Nederland, gaan gepaard met een sterke nieuwe reclamecampagne. “Een reclamecampagne boordevol magische momenten”, horen we bij V-ZUG. “De campagne plaatst vier ontwerpaspecten voorop: duurzaamheid, intuïtieve bediening, toekomstgerichtheid en een naadloos design. Vier aspecten die terug te vinden zijn in de Excellence Line. Esthetische beelden en pakkende synergiën tussen natuur en technologie vormen de rode draad in de spotjes. Online en gedrukte advertenties gaan dieper in op de individuele aspecten en dompelen zo de lezers helemaal onder in de wereld van V-ZUG en de nieuwe toestelgeneratie.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.