GROHE is ’s werelds marktleider voor complete badkameroplossingen, keukenkranen en -accessoires. Sinds 2014 maakt GROHE deel uit van het ijzersterke merkenportfolio van LIXIL, fabrikant van revolutionaire wateroplossingen en woonproducten. Om “Pure Freude an Wasser” te bieden, is elk product gebaseerd op de kernwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid.
GROHE biedt productoplossingen en diensten die toegevoegde waarde bieden binnen de GROHE QuickFix en GROHE Professional portfolio’s en het premium submerk GROHE SPA. Ze voorzien allemaal in de specifieke behoeften van GROHE’s professionele partners en hun uiteenlopende doelgroepen.
Met water als kern van alle activiteiten draagt GROHE bij aan LIXIL’s Impact Strategy met een waardeketen die hulpbronnen bespaart: van CO2-neutrale* productie, het verwijderen van onnodig plastic in de productverpakking, tot water- en energiebesparende producten zoals de GROHE Everstream, een watercirculerende douche. Dankzij het digitale platform GROHE X geeft het merk verdere stimulans aan de industrie. Of het nu digitaal is op de brand experience hub, fysiek of hybride in het GROHE X Brand & Communication Experience Center in Hemer (Duitsland) of onderweg met de GROHE X Motion Trucks, het merk verbindt mensen om bij te dragen aan het doel van LIXIL: “betere woningen een realiteit te maken voor iedereen, overal ter wereld”.
bedrijfsfoto's