Platform over design en techniek in de keukenbranche
DER KREIS jaarvergadering 2023 met thema ‘van H naar S’
Entree DER KREIS jaarvergadering 2023.

DER KREIS jaarvergadering 2023 met thema ‘van H naar S’

Eindelijk kon het weer: een DER KREIS jaarvergadering zoals we deze gewend waren. Vorig jaar heeft de organisatie -net na de coronaperiode- de succesvolle Dinnershow in Studio 21 kunnen organiseren. Nu ze deze bizarre tijden achter zich hebben gelaten, organiseerde DER KREIS op maandag 22 mei de jaarvergadering voor haar DER KREIS en Mijn BAD ondernemers en leveranciers bij Gooiland in Hilversum. Het thema van Hattemerbroek naar Succes stond centraal, met daarbij uiteraard de verwijzing naar het Supplier Centre (de B2B showroom van DER KREIS en Mijn BAD). Fit worden & blijven, als mens én als organisatie, is de rode draad, vanuit zowel DER KREIS Nederland als topspreker Remco Claassen. De avond werd geheel in stijl afgesloten met een feestelijk optreden van Xander de Buisonjé en Edsilia Rombley.

Jaarvergadering 2023

Het middagprogramma begon met een samenkomst in de foyer waar leveranciers, ondernemers, samenwerkende partijen, de pers en overige aanwezigen elkaar troffen. De jaarvergadering startte met een besloten deel voor de DER KREIS en Mijn BAD deelnemers waar Nathalie Kleinherenbrink (Managing Director sales en marketing) en Bart Opentij (Managing Director finance & purchasing) vertelden over diverse marktcijfers en interne cijfers vanuit DER KREIS en Mijn BAD.

V.l.n.r: Bart Opentij, Nathalie Kleinherenbrink en dhr. Leimbach.

Topspreker Remco Claassen haakte op zeer kundige evenals humoristische wijze aan op het verhaal van de directieleden. Hieruit werd
duidelijk hoe belangrijk het is om werk te hebben waar je écht gelukkig van wordt, want dat zorgt voor fitheid. Na het walking dinner was het tijd voor een party met bekend DJ-duo Victor & Rolf. Xander de Buisonjé en Edsilia Rombley zorgden voor een spetterend einde.

Focus op fit worden & blijven

Nathalie Kleinherenbrink en Bart Opentij gaven voor alle gasten een indrukwekkende presentatie met een terugblik op vorig jaar. Ze gaven aan dat 2022 het jaar was van een totaal oververhitte markt en ongekende levertijden. Dat was op zijn zachtst gezegd een pittige periode voor veel ondernemers. Hoe gaat het nu? Een nieuwe fase is aange­broken. Ze zien een daling of zelfs stabilisatie van de markt. Een hele opluchting! Deze periode leent zicht ervoor om te kijken naar waar we allemaal invloed op hebben binnen de organisatie. Hoe kunnen DER KREIS en Mijn BAD zich versterken richting de toekomst? Na deze intensieve jaren is het belangrijk om weer fit te worden en te blijven. De organisatie blijft fit door te kijken naar de interne organisatie en bedrijfsprocessen, door het onderzoeken van behoeftes van de medewerkers en door zicht te houden op veranderende consumenten­behoeften. Het elimineren van bottlenecks, subsidie regelingen (zoals de SLIM regeling) en het thema duurzaamheid dragen bij aan een fitte organisatie. Door hierop in te spelen kunnen ze een nieuwe balans vinden en blijven vernieuwen. DER KREIS vernieuwt
de samenwerking met haar leveranciers en aangesloten ondernemers door het nieuwe platvorm, een business-2-business showroom: ook wel het Supplier Centre – gevestigd in Hattemerbroek.

Xander de Buisonjé maakte er een spektakel van.

DER KREIS Internationaal

Holdingdirecteur dhr. Leimbach kwam speciaal vanuit Leonberg om te spreken over DER KREIS Internationaal. Niet alleen is DER KREIS in Duitsland en Nederland gevestigd, ze opereren internationaal. DER KREIS is naast Duitsland en Nederland onder andere actief in Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, België, Luxemburg, Italië, het Verenigd Koninkrijk en Spanje. DER KREIS ontwikkelt zich in een rap tempo en kon over 2022 wederom een forse plus noteren in omzet groei.

Traditiegetrouw de haringkar.

DER KREIS biedt full service ontzorging

DER KREIS Nederland is al sinds 1989 het juiste adres voor de beste inkoopcondities en marketingcommunicatie. De organisatie heeft zich de afgelopen jaren krachtig geëvolueerd naar een inkooporganisatie met een complementaire expertise in marketing én communicatie. Bij DER KREIS Nederland kan een ondernemer zelf kiezen uit diverse elementen, allen erop gericht om rendement te leveren. Ondernemers kunnen zelf uit deze elementen kiezen om zo waarde toe te voegen aan hun eigen professionele organisatie. Deze toegevoegde waarde kan zich afspelen op het gebied van private labeling, waarmee een ondernemer zijn organisatie eenvoudiger uit de concurrentiesfeer haalt, het toevoegen van één van de bewezen concepten of de samenwerking met haar gerenommeerde leveranciers. Daarnaast zijn er aan DER KREIS en Mijn BAD diverse partijen verbonden waarmee ondernemers hun bedrijfsvoering kunnen optimaliseren. Van een optioneel centraal betaalsysteem tot het volledig ontzorgen in de marketingcommunicatie: al deze zaken zijn ervoor bedoeld het rendement van de ondernemer te vergroten en de concurrentiepositie in deze verdringingsmarkt te versterken.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.