Platform over design en techniek in de keukenbranche
Proactief ondernemen zorgt voor voorsprong
Het nieuwe pand van DER KREIS in Hattemerbroek.

Proactief ondernemen zorgt voor voorsprong

Ieder jaar weer een stap verder

De keukenbranche is competitief en concurrerend. Dit houdt de branche scherp én het is sowieso beter voor de consument. Deze ontwikkelingen moeten retailers nauwgezet volgen. Daar heeft niet iedereen tijd voor en daar komen spelers als DER KREIS Nederland, dé Europese inkoop- en marketingorganisatie in de keuken- en sanitairbranche om de hoek kijken. DER KREIS Nederland staat nooit stil en biedt hun leden tal van handvatten.

Het zijn gekke tijden. Nu alles na de pandemie weer ‘normaal’ is, is de keukenbranche op zoek naar een nieuw nulpunt. DER KREIS zorgt dat ondernemers tijdens dit soort periodes gesteund worden, door onder andere de juiste tools aan te bieden. Hierdoor kunnen retailers blijven doen waar zij het best in zijn. Keukens verkopen!

Het Nolte-plein in de showroom.

Volledig pakket

DER KREIS bundelt alle krachten zodat iedereen kan profiteren van en met elkaar. Vroeger werden organisaties zoals DER KREIS simpelweg beschouwd als inkooporganisaties. Tegenwoordig gaat het pakket echter veel verder dan slechts het gezamenlijk inkopen. Nu wordt er een uitgebreide ondersteuning geboden die nauw aansluit bij de specifieke behoeften van de ondernemer binnen zijn organisatie.

De ondernemer heeft de vrijheid om te kiezen uit diverse mogelijkheden, elk gericht op het versterken van zowel zichzelf óf de onderneming. Dit kan variëren van het gebruik van private labeling, waarmee een ondernemer zijn organisatie onderscheidt van de concurrentie, tot het implementeren van concepten. Bovendien zijn er, binnen DER KREIS en sanitairtak Mijn BAD, connecties met diverse partijen, waardoor ondernemers hun bedrijfsvoering makkelijker kunnen optimaliseren. Van een optioneel centraal betaalsysteem tot een volledige ontzorging op het gebied van marketingcommunicatie. Met als doel het rendement van de ondernemer te vergroten en zijn positie te versterken ten opzichte van de concurrentie.

Ook aandacht voor sanitair.

Ontwikkelingen

DER KREIS denkt proactief na over marktontwikkelingen. Zo zijn bij The Kitchen Art Studios ondernemers aangesloten die hun bezoekers, in de vorm van een keuken, een complete woonbeleving bieden. De graag gebruikte term bij dit label ‘We Imagine Your Style’ is deze deelnemende ondernemers op het lijf geschreven. Dit is ook te zien aan het TV-programma ‘Van Woonvilla naar Droomvilla’ waar The Kitchen Art Studios aan deelneemt. 

Binnen het concept Keukenspecialisten.nl toont DER KREIS haar marketingbeleid door de sterke online performance als ook de vaste deelname aan het SBS6-programma ‘De Grote Huisverbouwing’. Daarnaast wordt het thema duurzaamheid in de keuken vermarkt onder het label ‘Enviroo’. Hierin vertaalt DER KREIS een complete keuken naar een besparende variant, om haar ondernemers een extra verkoopargument te geven.

Enviroo biedt duurzame keukens.

Omarmen van duurzaamheid

In 2019 spraken ze bij DER KREIS Nederland voor het eerst over een nieuw pand. De organisatie was toe aan een nieuw kantoor van deze tijd waarin DER KREIS kan groeien en de ruimte heeft om haar missie en visie verder na te streven. Naast een ruimer kantoor zijn in Hattemerbroek op circa 500 m2 meer dan 20 keuken- en sanitairkooien gerealiseerd met daarin aandacht voor meer dan 60 leveranciers. Daarnaast is het pand ook helemaal ontworpen met duurzame materialen en voorzien van zonnepanelen. Alles met oog op een groenere toekomst. Een toekomst waar DER KREIS klaar voor lijkt te zijn. 

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.